Sunday, October 28, 2012

Tempahan daripada Eva



Ini tempahan dari Eva. Beliau tempah huruf LUQMAN, 50 bungkus, permintaan color selang seli hitam dan biru dan buat spider web color putih. Beliau tak mahu bentuk polkodot. Saya nampak serabutlah pulak. Tak nampak dah ejaan nama LUQMAN. Tapi harap Eva ok boleh terima. Eva juga menempah 60 bungkus cartoon cookies gambar muka spiderman. Yang ini saya suka.  Seronok dan semangat saya melukis gambar muka spiderman. Beliau kata nak ambik sebelum 1hb Nov. Tapi Sabtu tu beliau dah mesej tanya pasal cookiesnya. Jadi Sabtu dan Ahad tu juga saya siapkan cookies Eva. Petang Ahad 28hb Eva dah datang ambik cookiesnya.  Setakat hari ini ada lagi 2 tempahan saya nak kena siapkan dan perlu di pos sebelum minggu depan sebab minggu depan dah nak ke Johor dan minggu Depavali tu pulak dah balik kampung.

No comments: