Thursday, October 4, 2012

Tempahan cookies cartoon POCOYO




Ini tempahan dari Raja Noor Azilah, Ampang. Alhamdulillah, tengahari tadi dah pos. Beliau nak guna 12hb tetapi memandangkan 10 - 19hb Oktober 2012 saya outsation (Perak + Terengganu), jadi saya siapkan dan pos awal-awal.  InsyaAllah biskut saya masih tahan lebih dari 3 bulan walaupun tak ada bahan pengawet. Macam biskut raya, tahan lama jugakan. Beliau tempah cartoon POCOYO + PATO +ELLY.  Saya sendiri pun banyak kenal karaktor kartun dari customer yang menempah :).

Tadi pun saya pos juga spell my name cookies tempahan dari Melaka. Beliau cuma tempah " I MISS YOU UN".  Cuma 10 huruf. Saya beritahu dia harga pos pun lagi mahal dari harga cookies takut tak berbaloi nak tempah.  Tapi dia nak juga. Jadi saya letak dalam bekas biskut raya supaya tak mudah pecah. Alhamdulillah dah selamat pos.

Bila direnung..... bila sampai satu tahap, kita sanggup buat apa saja untuk kebahgiaan diri kita. Wang ringgit sudah bukan jadi satu isu.  Macam saya sendiri, tak sabar nak berhenti kerja. tunggu green light dari husband ajer. Orang nasihat saya, sayang berhenti kerja sebab gaji dah beribu-ribu tapi....  bila sampai satu tahap kita cuma akan fikir untuk kebahgiaan hidup dunia dan akhirat sahaja. wang ringgit dah tiada makna.

No comments: