Sunday, November 7, 2010

Tempahan cookies dari Syarina, Bangsar



Ini tempahan dari Syarina. Beliau menempah 40 set nama "ZARA". Saya buatkan 2 perasa untuknya iaitu coklat dan vanila. Hari ini 8hb baru pos. Sebenarnya nak pos hari Sabtu tapi pejabat pos tutup ler pulak. saya pegi pos kat cawangankecik pos laju. Sungguh terperanjat sebab kena RM 21.50. Kotak besar tapi ringan ajer. Tukang kedai tu cakap walaupun ringan tapi dia kira besar kotak. Gitu pulak. Menyesal aku pos kat situ. Next time aku akan pergi kat cawangan pos laju yang besar pulak tak kisahlah jauh sikit yang penting puas hati. Kat cawangan besar biasanya aku pos dia tak ukur kotak pun. Dia kira berat. Dalam website pos laju pun beritahu kira berat. Kalau kira berat biasanya aku bayar dalam RM 10 -RM 12 sahaja.

No comments: