Monday, October 18, 2010

Tempahan dari Anizah, Tanjung Malim



Sebenarnya lama saya dah tak update tempahan cookies. Sebenarnya sibuk dan malas juga sebab sesetengah gambar saya ambik guna tek husband dan sesetengah gambar saya ambik guna tel sendiri. Rasanya sejak telefon hilang tempoh hari yang terakhir saya upload gambar. Ini baru datang semangat nak upload gambar :).

Ini tempahan dari Anizah di Perak. Saya pos melalui pos laju pada 12 September 2010. Alhamdulillah satu pun tak pecah. Pada hari yang sama juga saya pos kepada Aiza dari Gombak yang menempah cookies A-Z tapi memang kesian. Separuh cookies pecah dan bekas plastik yang keras yang saya letak cookies tu pun boleh pecah. So, ini bermakna cara pos laju tiap2 kawasan tu handle barang yang menyebabkan barang kita hantar rosak.

No comments: