Tuesday, December 8, 2009

Tempahan cartoon cookies dari Pn Natasha

Kali ini saya buat cookies special untuk Pn Natasha. Beliau dah lama menempah untuk birthday anaknya. Janji nak ambik Bulan lepas lagi tapi 2, 3 hari sebelum ambik, beliau sms nak tunda jamuan kerana bapa mertua meninggal dunia. Takziah. Nasib baik saya cuma membuat 1/2 ajer cookies cartoon tapi belum mendeko. Beliau tempah 100 kpg cookies berbagai jenis cartoon dan ada pemegang. saya pun mula menbuat research dan cari kartun yang saya rasa senang untuk mendeko. Akhirnya siap ler juga walaupun tak secantik mana. Jamuan beliau hujung minggu ini. Untuk bulan Disember, inilah tempahan terakhir yang saya terima. Ada 6 jenis kartun yang saya berjaya buat.



Saya terpaksa out station selama 2 minggu sehingga 22/12/09. Jadi sesiapa yang nak menempah, 26/12/09 baru saya ambik tempahan dan boleh sms/tel saya.

No comments: