Sunday, February 1, 2009

Wed. Anniversary

Semalam birthday anak kedua aku yang ke 8 (31/1/01). Hari ini aku punya wed. anniversary ke 11. Semoga Allah berkatkan hidup kami dunia dan akhirat.

Jumaat lepas aku ada pergi kedai Yummy dan beli cutter bentuk Aiskrim. Semalam aku cuba guna cutter tu dan buat sampel cookies untuk kawan2 rasa. Susah juga guna cutter tu sebab terlalu kecil dan bentuknya yang berliku2. Aku dah ambik gambar tapi tak sempat lagi nak upload. Mungkin kalau sempat esok atau lusa boleh lah tengok gambar cookies aiskrim.

Hari ini aku cuba buat cupcake decor untuk anak perempuan sebab husband asyik tanya nak beli cake ker untuk birthday dia? Dengan menggunakan kreativiti yang tak seberapa ini berjaya juga aku buat cupcake with decoration, 10 biji. Nak tengok gambar? Tunggu..... tak sempat nak tranfer ke PC lagi. Nanti aku upload gambarnya.

No comments: