Wednesday, February 4, 2009

Ice Cream Cookies






























Ini gambar ice cream cookies. Comelkan. Saya dah janji dengan kawan-kawan nak beri mereka tengok. Biskutnya dah tinggal sikit sebab anak-anak asyik makan ajer. Semasa saya dekor pun husband asyik ambik satu-satu. Berdebar-debar dalam hati. Itupun saya dah sorok sikit. Entah bila nak beri kawan2.

Gambar kartun minggu ini saya dekor keluarga Shin Shan Crayon. Biskut ini saya buat 4 keping setiap satu. So, anak2 boleh pilih nak makan ayah, ibu, adik atau shin shan. Sebenarnya anak2 pun bukannya nak makan sangat tapi mereka suka lihat dan sayang nak makan biskut tu.

Minggu ini jugak saya mencuba mengkreatifkan diri dengan membuat cup cake decor. Suruh anak yang ambik gambar. Suruh susun happy b'day dah jadi b'day happy. Tak apalah. Susah jugak nak buat buat ros tu. Kalau sesiapa nak order tak sanggup nak buat. Saya suka lagi dekor cookies. Ok ini ajer untuk minggu ini. Kita jumpa minggu depan.

No comments: