Wednesday, June 15, 2016

Order Cookies di buka untuk bulan Ogos 16

Alhamdulillah hari ini sudah puasa hari ke 11. Tinggal sebulan lebih lagi untuk aku berehat panjang.  Tempahan cookies pun sudah hampir setahun tak aktif. Banyak tempahan terpaksa di tolak kerana kekangan kerja. Dalam setahun ini banyak pulak kerja luar.  InshaaAllah hujung bulan Julai ini, hari terakhir aku kerja makan gaji setelah hampir 20 tahun merantau negeri orang. 

Kepada kawan-kawan,  inshaaAllah saya akan mula ambik tempahan cookies bermula bulan Ogos ini. Kepada pelangan yang terpaksa saya tolak tempahan atau last minute cancel tempahan, mohon maaf banyak-banyak. Harap jangan serik untuk tempah dari saya lagi.

Diharap juga perjalanan hidupku selepas ini berjalan dengan lancar. Semoga Allah permudahkan segalanya. Di kesempatan ini, saya memohon maaf kepada semua kawan-kawan dan pelangan-pelangan jika ada tersalah bahasa atau perbuatan tanpa disedari. Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua.

No comments: