Tuesday, July 2, 2013

Tempahan daripada Nurul, Ampang


Ini tempahan daripada Nurul Ampang sebanyak 50 bungkus nama ZARA. Alhamdulillah dah selamat pos pagi tadi.

Saya pun dah lama tak ambik tempahan cookies sebab sibuk out station/kerja. Minggu lepas seminggu ke Penang. Hari terakhir tu sempat jalan ke Komtar naik feri. Saya bawa kawan ke Pulau sebab beliau tak pernah ke Penang. Malas nak drive guna Jambatan, jadi saya naik feri ajer. Teringat masa belajar dulu.




Balik dari Pulau, malam tu sempat lagi singgah makan mee udang Sg Dua. Seronok juga sambil kerja sambil jalan. Sempat juga beli jeruk pak Ali untuk bawa balik kat kawan2 ofice.  Kat Penang rupanya jeruk Pak Ali memang glamour. Yelah... produk halal dan tiada bahan pengawet. Kalau pegi Penang merata2 jeruk Pak Ali. Best...

Setelah seminggu tak buka email (tak sempat), ada juga yang email tanya kelas deko cookies. InshaaAllah, kelas dah di buka semula tetapi cuma hari Ahad sahaja. Sesiapa yang berminat untuk hadir boleh email/sms sahaja saya sekurang2nya 2 hari sebelum kelas untuk saya sediakan bahan.

No comments: