Tuesday, May 14, 2013

Tempahan untuk hari Guru esok 16 Mei 2013




Ini adalah tempahan daripada Syida kawan office untuk tempahan hari guru yang disambut esok di seluruh Malaysia. Semalam siapkan cookies ini. Ada cerita disebalik pembikinan cookies ini. Dah siap bakar, rupa2nya ejaan nama ustazah tertinggal huruf H. Jadi saya ulilah semula separuh adunan. Ejaan nama Ustazah ada 4 bungkus, entah macamana tersilap kira, saya buat 3 huruf H. Dah siap bakar baru perasan tak cukup satu lagi huruf H. Tak tahulah kenapa jadi macam ni. At last, saya ambik cookies lain huruf T (kebetulan terbuat banyak huruf ini). Saya patahkan dan sambung menjadi huruf H. Walaupun jadi huruf H besar saiz, tak comel macam bentuk H betul tapi tak apalah, asalkan nampak juga bentuk H tu.  Akhirnya, pagi tadi dah serah pun kat tuan empunya. Terima kasih syida sebab menerima satu H yang tak comel tu. Saya memang jaga kualiti, kalau tak cantik, saya sendiri rasa tak puas hati sebab tak ikut standard saya sendiri. Saya suka ccokies tu nampak kemas dan cantik mata memandang :).

No comments: