Tuesday, April 23, 2013

Mixer idaman hati

 

 Akhirnya dapat juga saya beli mixer idaman hati walaupun secondhand (baru guna 6 bulan). Saya beritahu, saya nak beli mixer tu sebab nak buat roti untuk anak2 bawa bekal kesekolah. Selama ini saya cuma goreng nugget, sosej, kentang dan beli roti yang dah siap untuk bekal anak sekolah. Sebenarnya makanan tu bukanlah makanan yang sihat. Alang2 ada duit sikit dari hasil buat biskut, itulah saya beli mixer untuk buat roti. Ada kawan yang dah janji nak bagi resepi roti. Dulu kawan saya ni pernah berniaga jual roti. Alhamdulillah, dah ada yang nak sedekahkan saya resepi roti. Terima kasih juga kepada Nurul dan hubbynya kerana sanggup hantar mixer dari Shah Alam ke rumah akak kat Mines Balakong pada Ahad lepas. In shaa allah, hujung minggu ni dah boleh buat roti (mood tengah semangat memasak).

2 comments:

Yaati Nor said...

saya nak roti sosej ye..nak rs..blh ye..
mmg dah ada notification balik ke komen akak

"Zura Fancy Cookies" said...

haa...haaa.. tunggu yer :). Akak pun masih mencari resepi.