Wednesday, February 27, 2013

Tempahan cookies bermisai


Alhamdulillah dah siap cookies gambar misai yang ditempah esok 1hb Mac. Anak saya Arfa beritahu matanya berpinar2 dan pening tengok cookies ni :), berombak-ombak. Design cookies ini memang seperti yang di email oleh tuannya.

Makluman juga kepada yang nak menempah cookies untuk bulan March dan awal April 2013, sila confirm awal sebab saya kena o/s ke Terengganu selama seminggu lebih bermula 20hb  sehingga 31hb March 2013. Jadi saya kena merancang awal untuk siapkan cookies anda semua. Kepada yang dah confirm, terima kasih yer.

Makluman juga kepada yang hendak hadir kelas pun sila inform awal kerana masa saya agak terhad juga. Kelas dekor A to Z, hanya terhad kepada 2 orang sahaja untuk satu kelas. Anda akan diajar dari mengadun, membuat bentuk perbagai design, membakar, mendeko sehinggalah pembungkusan. Saya cuma akan membuka kelas jika ada sedikit kelapangan.

No comments: