Monday, January 28, 2013

Tempahan Sesame Street lagi





Ini sebenarnya tempahan sesame street daripada Saleha, Putrajaya sebanyak 150 keping. Beliau beritahu hubbynya suka gambar sesame street dalam blog saya. Isnin lepas 21 Jan 2013, jumpa kat Mydin Putrajaya hantar cookies cartoon tu.

Saya juga ada buat tempahan huruf nama ANIQ. tapi tak ingat bila saya buat sebabnya tak adalah pulak dalam rekod.  Biasanya tempahan saya akan masukkan dalam buku tiga lima. Tapi tak catit pulak tempahan huruf ANIQ.  Saya ada juga terlupa ambik gambar tempahan huruf ARIF daripada Sahariah. Terlalu banyak order masa tu, tak perasan ada yang tak terambil gambar lagi.

Minggu ini nak kena siapkan tempahan untuk perkahwinan sebanyak 300 keping daripada Norliha pulak.

1 comment:

ananaifa enterprise said...

-salam perkenalan.. cute2 btol tgk cookies katun2 ni.. geram tgk!! ni saya ade nak tumpang iklan sikit ye TT-

Salam to blogger sume ^___^

mencari cari doorgift utk majlis kenduri kahwin mahupun jamuan keraian anda? cuba lawati blogspot Ananaifa di waffle-comel-ananaifa.blogspot.com dan sekiranya berminat dengan tawaran kami, bolehlah proceed for next action ya!

//Jazakallah & Jazakallah TT ^__^//