Sunday, May 20, 2012

Handphone ada masalah.... minta SMS

Salam semua,

Saya nak minta kepada yang nak order cookies atau attend kelas, sila message (sms) ajer sebabnya h/p saya ada masalah kerana semua call terus masuk msgbox. Kadang2 tak ada line. Saya kena off dan on semua h/p baru boleh guna. Harap maaf yer.

DAN

Kepada yang nak menempah edible image harap bersabar sebab printer masih rosak.  Itulah sebabnya saya tak rekomen sesiapa yang nak beli edible image printer.  Kos maintenance sangat tinggi. Dahlah ink edible pun mahal. Satu warna ink ajer RM 70 - 90.  Hampir RM 400 sebulan kos untuk ink tak termasuk icing paper lagi. Sehelai RM 7 (itupun pembelian melebihi 80 keping), kalau beli sedikit cecah Rm 9 sekeping, modal memang perlu tinggi.  Tak termasuk lagi tersilap print, rugi icing paper.  Tak termasuk nak bayar kos service atau baiki printer. Kalau jarang2 guna memang saya nasihat lebih baik tempah ajer.

Apa2 pun saya akan maklumkan kepada semua jika printer saya dah ok.  Harap-harap minggu depan dah settle. InsyaAllah.

No comments: