Sunday, August 15, 2010

TELEFON KENA CURI

Telefon saya telah hilang!!!! Sabtu lepas anak lelaki saya bawa telefon pergi surau, sembahyang terawih. Tanpa pengetahuan saya dibawanya telefon tu ke surau. Ada yang tangan panjang, apa lagi hilanglah telefon tu. Saya dah tanya budak yang ambik tu (sek men dah) tapi dia tak mengaku. Saya ugut dia nak lapor pada polis kalau dia tak serahkan hari ini. Tapi husband saya cakap, kalau budak dah nekad nak mencuri memang dia tak akan beri dah. Itulah petang ni rancang nak pergi ke rumah dia, jumpa mak bapaknya pulak. Rasanya tak ada harapan dah tapi sekurang-kurangnya mak bapak dia tahu perangai anaknya. Rasanya dia memang dah banyak mencuri telefon orang lain juga sebab budak2 lain cakap budak tu banyak telefon. Mulai semalam saya dah tak benar anak saya berkawan dengan budak2 taman sebelah dah. Takut terikut. Memang habis husband saya kerjakan anak saya (rotan ler....). Beri pengajaran. Bapanya dah janji untuk beri duit raya tahun ni tapi nampaknya kenalah tarik balik.

HARAP SEGALA TEMPAHAN DIBUAT MELALUI EMAIL SAHAJA SEHINGGA DIBERITAHU KELAK. KEPADA YANG ADA MENEMPAH COOKIES RAYA DAPAT EMAIL NO TEL KEPADA SAYA SEBAB SEMUA NO TEL CUSTOMER DAH TAK ADA.

2 comments:

salmah bt. idris said...

patutlar pade hari selase ari tu saye call x dpt,... ni no sayer...nnti telefon yer sebb nk temph biskut... 013-2502137 ( salmah bt. idris ) sekian...

zuraothman said...

Rancangnya Sabtu ini baru nak pi cari h/p. Tak apa, sebarang pertanyaan boleh melalui email yer.