Monday, June 14, 2010

Tempahan spell my name cookies dari Farah



Ini pulak tempahan dari Farah, Bukit Indah Ampang. Hari Ahad saya pergi hantar kerumahnya. Sebenarnya Farah dah datang rumah nak ambik tapi tak tahu kenapa saya tak sedar dia datang. Dia dah balik baru keluar msg miss call dari Farah. Itu yang saya terpaksa hantar kerumahnya tapi nasib baik kat Ampang ajer. Kalau kat Rawang ker memang saya dah pulangkan semula duit. Tapi syukur, dapat juga Farah cookies tu.

2 comments:

c'Juwita said...

Alhamdulillah... Thanks Kak Zura. Masa balik dr Balakong tu mcm dah hampa dah. Tp happy akhirnya...akak dtg jugak! hehehe sedap la cookies akak. Alya yang setahun tu pun suka makan, sbb cookies tu cair di mulut. Anyway.. thx ye kak...

zuraothman said...

Sama-sama. Akak pun kesian kat awak. Itu yang akak pergi hantar. Bagi akak yang penting customer puas hati.